Wat kan ik?
Mijn assistentie reikt zeer ver. Eventueel op locatie of als virtueel assistent vanuit huis. Hoofdpunten zijn:
- orde scheppen in chaos van papieren, documenten en processen voor zowel zakelijk als privé
- maken van nieuwe, of verbeteren van huidige, werkprocessen waar onder automatiseren van standaard werkzaamheden
- administratie periodiek verwerken en aangifte btw verzorgen (inmiddels ervaring met programma's SnelStart, Exact en AFAS)
- zelfstandige afstemming met derden (boekhouder, Belastingdienst, overheidsinstanties, etc.)
- loonadministratie: uren verwerken, verlof bijhouden, verwerking in NMBRS
- factureren (factuursjabloon optimaliseren en inregelen automatisch digitale facturen verzenden vanuit administratieprogramma)
- sjablonen maken en inrichten (MS Office of specifiek factuur-/administratieprogramma)
- hulp bij programmabeheer en inregelen van het programma
- (klanten-/leden-/relatie-/artikelen-) database opzetten/bijhouden en CRM beheer
- agendabeheer/e-mails afhandelen (mailbox opschonen/inrichten)
- correspondentie, redigeren (meelezen), Engelse vertaling, presentatie uitwerken in Power Point
- offertes en/of overeenkomsten uitwerken
- hulp bij opmaak van documenten (tips en trucs ter vereenvoudiging)
- administratieve afhandelingen na het overlijden van… (hulp bij uitvoering executeurschap)
- op locatie telefoon behandeling
- evenementencoördinatie/-planning
- postafhandeling
- ledenadministratie bijhouden inclusief eventuele correspondentie en/of facturatie
- social media en/of website/-winkel up to date houden, ondersteuning marketing
- (digitale) archivering verzorgen
- projectadministratie bijhouden
- diverse formulieren invullen
- etc.